Paikalliset sivut:
YIT Group

Infran kunnossapidon palvelukeskus PANU päivystää ympäri vuorokauden

Suomen maasto ja sääolosuhteet ovat haastavasti vaihtelevat. Rakennettu infra on keskeisessä roolissa jokapäiväisessä arjessamme ja sen tulee toimia päivittäin vaihtelevista olosuhteista huolimatta. Oikea-aikaisilla kunnossapidon toimenpiteillä voidaan varmistaa, että arki sujuu ja liikkuminen on turvallisempaa vuoden jokaisena päivänä.

Palvelukeskus PANU 

Palvelukeskus PANU ohjaa infran kunnossapidon toimenpiteitä vastaanottamalla ja välittämällä ajantasaista tietoa alueurakasta vastaavalle yksikölle. PANU toimii hermokeskuksena, joka ottaa keskitetysti vastaan kunnossapitoon liittyviä palautteita. Palvelukeskus myös tiedottaa ja neuvoo kunnossapitoon liittyvistä toimenpiteistä. PANUn asiakaspalvelu on suunnattu tienkäyttäjille kuntaurakoiden sopimusalueilla.

Kelinhallintapalvelu

Palvelukeskus PANU toimii myös alueurakoiden säätiedotus- ja kelinhallintakeskuksena. Palvelukeskuksessa seurataan sääolosuhteita jatkuvasti ja saadut sääennusteet jalostetaan ajantasaiseksi kelitiedoksi kunnossapitotoimenpiteiden ennakoimiseksi, joka ohjaa ja tukee kunnossapitotoimenpiteiden tarvetta ja oikea-aikaisuutta. Sääennusteista ja kelitiedoista jalostettu kelinhallinta tehostaa merkittävästi kunnossapitotoimenpiteiden reagointinopeutta ja parantaa kustannustehokkuutta.

PANUn 24/7 päivystävä palvelunumero: 020 433 3600

Palautteen voi jättää myös palautepalvelussa tai sähköpostitse yr.palvelukeskus@yit.fi

Teiden ja katujen kunnossapitopäivystys 24/7

Teiden ja katujen kunnossapitopäivystyksestä vastaa palvelukeskus PANU. Palaute ja toimenpidepyynnöt koskien Infran hoito- ja kunnossapitoa keskitetysti 24/7 päivystävään PANUun. Jätä palautteesi tästä. Voit tarvittaessa jättää palautteesi myös sähköpostitse tai soittaa.

Sulje
Sulje
Lähetetään...