Kysymyksiä ja vastauksia palvelutorista

Mikä on palvelutori? Kenelle se on tarkoitettu?

Keräsimme listasimme yleisimmät palvelutoriin liittyvät kysymykset ja vastasimme niihin. Olisiko näistä sinulle apua?


 Miksi rakennusliike YIT tarjoaa asumisen palveluja?

Asiakkaamme kertoivat, että kodin palveluja on vaikea löytää, ja niiden tarjoajista on vaikea valita sopivin. Meillä on runsaasti kokemuksia asumisen palveluiden tarjoajista. Haluamme jakaa kokemuksiamme asiakkaillemme auttaaksemme heidän elämäänsä ja vähentääksemme etsimisen vaivaa.

Olen unohtanut YIT Plus -tunnukseni enkä pääse palvelutorille, mitä teen?

Ei hätää, voit tilata uudet tunnukset tai ottaa vanhat tunnuksesi uudelleen käyttöön. Mene YIT Plus kirjautumissivun yläkulmassa olevaan kohtaan: Tarvitsetko apua? Voit myös kääntyä YIT Plus -tuen puoleen puhelimitse 0600-04242 (hinta 1,27 €/min, sis. alv 24 %) tai sähköpostitse: yit@yhteyspalvelut.elisa.fi

 Asun vuokralla YIT Kodissa. Kuuluvatko YIT Plus ja palvelutori myös minulle?

Jokainen YIT Kodin asukas voi käyttää YIT Plussaa ja palvelutoria. Jos asut YIT Kodissa vuokralaisena, saat Plussan käyttöoikeudet joko omistajalta tai pyytämällä ne suoraan www.yitplus.com/new-account.


 Miten YIT on valinnut yhteistyökumppaninsa palvelutoriin?

Välitämme asiakkaistamme, olemme avoimia yhteistyölle, toimimme eettisesti ja tavoitteenamme on korkea laatu ja asiakastyytyväisyys. Samaa vaadimme kaikilta kumppaneiltamme: suurilta valtakunnallista toimijoilta, alueen yhteisöllisyyttä ja elämää lisääviltä paikallisyrityksiltä sekä pieniltä, innovatiivisilta startup-yrityksiltä, jotka luovat uusia palveluita asiakkaillemme. Kotihoitoa ja siihen liittyviä tukipalveluja tarjoavat yhteistyökumppanimme ovat luotettavia ammattilaisia, jotka kuuluvat tilaajavastuurekisteriin, ja heillä on tarvittavat luvat toimintaansa.

 

 Mitä hyötyä on hankkia palveluita YIT Plus palvelutorin kautta?

Palvelutori on laadukkaiden kodin palveluiden verkkokauppa, jonka hinnat olemme neuvotelleet puolestasi edullisiksi. Lisäksi palvelutorin käyttäminen on hämmästyttävän helppoa ja siellä on etuja ja tarjouksia, joita et muualta löydä.

 

Sitaatti1.jpg

 

 Miten tilaan palveluja YIT Plus palvelutorilta?

Kehitämme palvelutoria jatkuvasti. Useimpia palveluita, sekä kertaluonteisia että jatkuvia, voi tilata helposti suoraan netistä, palvelutorin omasta sähköisestä tilauskanavasta. Mikäli haluamasi palvelun tilaamista ei vielä ole siirretty nettiin, ota puhelimitse tai sähköpostitse yhteys palveluntarjoajaan. Hyödyntääksesi neuvottelemamme edut, muista mainita olevasi YIT Kodin asukas.


 Kenen kanssa teen sopimuksen palvelusta?

Tilaat haluamasi palvelun suoraan YIT Plus palvelutorin palveluntarjoajalta. Sopimus on sinun ja palveluntarjoajan välinen, ja maksuliikenne kulkee teidän välillänne.


 Saanko YIT Plus palvelutorin palveluista kotitalousvähennyksen?

Suuri osa palvelutorin palveluista oikeuttaa kotitalousvähennykseen. Niitä ovat esimerkiksi kotonasi tai vapaa-ajan asunnollasi teettämäsi siivous, lastenhoito, remontointi ja tietotekniikkalaitteiden asennus. Vähennys tehdään maksamistasi palveluista verottajan ohjeiden mukaisesti. Yhteistyökumppanimme toimittaa sinulle vuosittain koonnin maksamistasi kotitalousvähennykseen oikeuttavista palveluista, jonka liität veroilmoitukseesi. Lue lisää verottajan sivulta.


 Onko ympäristöystävällisyys huomioitu YIT Plus palvelutorin palveluissa?

Huomioimme vastuullisuuden kaikessa toiminnassamme ja edellytämme sitä yhteistyökumppaneiltamme. Esimerkiksi pääkaupunkiseudun kotipalvelukumppanimme on saanut Joutsenmerkin käyttämistään siivousaineista. Myös muut kumppanimme minimoivat ympäristökuormitusta mm. suunnittelemalla työt samoille reiteille vähentäen turhaa ajamista, käyttämällä vähäpäästöisiä autoja ja panostamalla kierrätykseen.


 Kuinka huomautan saamastani palvelusta?

Kannamme yhteistyökumppaneidemme kanssa vastuun palveluiden laadusta ja hyvästä asiakaskokemuksesta. Lisäksi YIT Plus palvelutorin kotipalveluissa on tyytyväisyystakuu, joka tarkoittaa puutteen korjaamista tai työn uudelleen tekemistä. Anna palautetta saamastasi palvelusta suoraan palveluntarjoajalle. Myös me YIT:llä arvostamme palautteita ja ideoita YIT Plus palvelutorin kehittämiseksi. Lähetä meille ruusuja ja risuja osoitteeseen: yitplus@yit.fi


 Mitä jos kodissani tapahtuu esine- tai henkilövahinko palvelun yhteydessä?

Yhteistyökumppaneillamme on vastuuvakuutukset vahinkojen varalta. Ilmoita palveluntarjoajan työntekijän kotonasi aiheuttama vahinko välittömästi suoraan palveluntarjoajalle.


 En löydä tarvitsemaani palvelua, mitä teen?

YIT Plus palvelutorin yhteistyökumppaneiden palveluvalikoima on laaja. Kaikkia palveluja ei ehkä ole näkyvissä. Kysy tarvitsemaasi palvelua suoraan palveluntarjoajalta. Heillä on usein tekijä pienenkin toiveen täyttämiseen tai ainakin neuvo, mistä tekijä löytyy. Jos otat yhteyttä palveluntarjoajaan puhelimitse, muista mainita olevasi YIT Kodin asukas. Jos kumppanimme ei osaa auttaa, anna vinkki meille palveluvalikoiman kehittämiseksi: yitplus@yit.fi

 

Sitaatti2.jpg

Sulje
Sulje
Lähetetään...