YIT:lle useita suuria linjasaneerausurakoita pääkaupunkiseudulla
Palvelut
YIT Talon Tekniikka on helppo ja joustava kumppani kymmenien tuhansien kotien rakentamisen ja korjaamisen kokemuksella. Vahvuuksiamme ovat projektinhallinta, asukaslähtöinen toimintatapa sekä sitoutunut ja palveleva henkilökunta. Näin osakkaiden ja asukkaiden on vaivatonta suunnitella omaa toimintaansa taloyhtiön remontin aikana.
Jokaiselle putkiremontille nimetään omat vastuuhenkilöt, jotka ovat helposti tavoitettavissa. Tämä on hyödyllistä silloin, kun urakan eri vaiheissa tulee tarve tavoittaa remontin tekijöitä.
Asukkaan ja osakkaan kannalta putkiremontissa tärkeintä on hyvä viestintä. Tärkeä osa remonttiamme on sähköinen palvelusivusto HomeRun, jonka avulla saa tietoa, voi osallistua keskusteluun ja tehdä tuotevalintoja. Lisäksi järjestämme infotilaisuuksia, joissa voi kysyä mieltä askarruttavia kysymyksiä suoraan remontin tekijöiltä.
Oman asunnon uudet tuotevalinnat – kuten kylpyhuoneiden ja keittiöiden kaakelit ja kalusteet - on helppo tehdä sähköisellä palvelusivustolla. Tuotevaihtoehdot ovat nähtävillä taloyhtiön tiloihin rakennettavassa mallikalustenäyttelyssä.
Ennen remontin käynnistymistä asiakaspalveluvastaavamme käy jokaisessa huoneistossa tekemässä ennakkokatselmuksen, jolloin sovitaan tarkasti huoneistossa tehtävät työt. Katselmuksessa osakkaan kanssa käydyistä keskusteluista ja hänen tuotevalinnoistaan syntyy huoneistokortti, joka kertoo selkeästi, miten ja milloin huoneistossa tullaan työskentelemään.
Ennen remonttia osakas suojaa huoneistonsa tavarat ja vie pois asunnosta haluamansa tavarat. Useimmiten asukas muuttaa remontin ajaksi pois huoneistosta.
Remontin jälkeen on mukava muuttaa uudistettuun valmiiseen kotiin. Remonteissamme on viiden vuoden takuu eli pidämme huolta, että kotisi tulee laadukkaasti kerralla kuntoon.