Kysy mitä vain asumisesta, Living Lobby auttaa!

YIT Living Lobby, joka sijaitsee Mall of Triplassa Pasilassa, Helsingissä, on ollut nyt auki noin puolitoista vuotta.

YIT Living Lobby on paikka, missä voi esittää kysymyksiä kaikista asumiseen liittyvistä asioista kuten asunnon ostamisesta, vuokraamisesta tai muutostöistä. Living Lobbyssa pääset myös tutustumaan YIT Kotien sisustusmateriaaleihin.

Mall of Triplassa sijaitsevassa palvelupisteessä asiakkaita palvelee asuntomyynnin ja -vuokrauksen henkilökunnan lisäksi seitsemän asuntomyynnin koordinaattoria.

Living Lobby 1.jpg

Asuntomyynnin koordinaattori Kalle Koskinen ja myyntipäällikkö Riikka Korkia-aho.

Myyntipäällikkö Riikka Korkia-aho, miten Living Lobbyn alkutaival on sujunut?

Kiitos kysymästä, toiminta on lähtenyt käyntiin hyvin!

Koronapandemia näkyy Living Lobbyn arjessa siten, että paikan päällä käy vähemmän ihmisiä. Esimerkiksi tällä hetkellä Covin-19-ohjeistuksen vuoksi sisään pääsee vain yksi seurue kerrallaan.

Tästä huolimatta asiakkaita kuitenkin käy; suurin osa haluaa koskettaa sisustusmateriaaleja omin käsin ennen ostopäätöstä. Näin huolimatta siitä, että sähköinen asuntokauppa on kehittynyt viime vuosina valtavasti.

Palvelupisteen sijainti kauppakeskuksessa mahdollistaa pitkät aukioloajat, mikä varmasti helpottaa asiakkaiden elämää.

Millaista palautetta olette saaneet Living Lobbysta?

Palaute on ollut myönteistä. Uskon tämän johtuvan siitä, että pyrimme palvelemaan kaikkia asiakas ja hänen tarpeensa, ei tuote edellä.

Empaattisen asiakaspalvelun ansiosta ihmiset rohkaistuvat myös antamaan meille arvokasta palautetta, jonka avulla kehitämme toimintaamme jatkuvasti.

Millaisia asioita ihmiset kysyvät Living Lobbyssa?

Sisustusmateriaaleista kysytään monia erilaisia asioita. Lisäksi asiakkaat haluavat tietoja eri asuntokohteista, niin myytävistä kuin vuokrattavista YIT Kodeista. Moni kaipaa myös käytännön apua asunnon varaamisessa.

Keskustelu chatissa on vilkastunut koko ajan, se on suosittu kanava etenkin iltaisin, kun ihmiset pääsevät pois töistä. Työntäyteistä on myös silloin, kun jokin tietty kohde tulee ennakkomarkkinointiin.

Millaisia ideoita teillä on Living Lobbyn tulevaisuutta silmällä pitäen?

Living Lobby on tärkeä osa YIT:n valtakunnallista asiakaspalvelukokonaisuutta; paikka, johon on helppo tulla riippumatta siitä, onko mielessä jo jokin tietty kohde vaiko vasta orastava ja epämääräinen asuntohaave.

Vastaamme mielellämme kaikkiin kysymyksiin ja annamme lisätietoja mistä tahansa asunnon ostamiseen tai vuokraamiseen liittyvästä asiasta.

Myytävät asunnot