Viisi kerrosta täynnä uusia upeita vuokralaisia

Jo yli puolet Mall of Triplan 250 liiketilasta on täytetty kiinnostavimmilla kotimaisilla ja kansainvälisillä brändeillä. Uusimmat tulokkaat vahvistavat Mall of Triplaa todellisena ajanvietto- ja elämyspaikkana.

Mall of Tripla avaa ovensa vasta vuonna 2019, mutta jo nyt yli puoleen sen liiketiloista on saatu vuokralainen. Normaalisti työpaikoilla hiljainen kesälomakausi alkaa olla jo ohi, mutta Pasilaan vähitellen kohoavassa kaupunkikeskuksessa kesälomat eivät ole näkyneet ollenkaan. Sen sijaan työmaalla on kesän aikana ollut kova vilske.

”Olemme saaneet paljon uusia vuokralaisia, ja iloitsemme niistä kovasti. Menemme kuitenkin jo kaasu pohjassa kohti seuraavia konsepteja ja kiinnityksiä”, sanoo hankkeen kaupallisen kehittämisen projektipäällikkö Outi Vaarala.

Kevään ja kesän aikana kymmenet yritykset ovat varmistaneet itselleen tilat shoppailun tulevasta ykköspaikasta. 

Herkkujen ja hyvinvoinnin huippunimiä

Ensimmäisen kerroksen Food Market on Mall of Triplan maukkain kerros, jonka sydän on sen kauppahallimainen torialue. Ruokataivaan lisäksi elämyksellisestä Food Marketista löytää helposti yhdellä kertaa kaikki arjen tuotteet ja palvelut. Uusina vuokralaisina kerroksen tarjoomaa täydentävät Alko, optikkoliike Specsavers ja suutari Shoemakermen. Eläinystävien päivittäisistä tarpeista puolestaan huolehtii Fast & Furry, jonka valikoimista löytyvät laadukkaat ruoat ja tarvikkeet kaikille lemmikeille.

Eniten uusia nimiä on viime aikoina kiinnitetty toiseen kerrokseen eli Shopping Streetille.

”Shopping Street on modernilla otteella tehty volyymiostamisen kerros täynnä tunnettuja brändejä ja maukasta ruokaa. Sen ilme on suunniteltu vaalean raikkaaksi ja skandinaaviseksi – näin brändit saavat ansaitsemansa taustan, jota vasten liikkeet voivat korostua entisestään”, Vaarala sanoo.

Shopping Streetin ravintolavahvistuksia ovat herkullisista hampurilaisistaan tunnettu Friends & Brgrs, italialaishenkinen Ciao! Caffé ja suklaaherkkujen mekka, Choco Lab.

Keskelle arkea hemmottelua tuovat kerroksen uudet erikoisliikkeet ja -palvelut. Silmäasema ja Beauty Hair Sirpa Mansner tarjoavat tyyliä ja kauneutta, ja Emotionista sekä Body Shopista löytää helposti kaikki kosmetiikkatarvikkeet samalla kertaa. Shasha Beauty Nails tuo manikyyrit ja kampaukset suoraan shoppailijan luo. Työmatkoille ja kotiin lukemista löytyy Suomalaisesta Kirjakaupasta.

Ydinkeskustan ja ulkomaanloman tuntua

Laadukasta putiikkihenkistä kaupunkitunnelmaa huokuva kolmas kerros eli High Street tarjoaa shoppailijoille kansainvälisiä brändejä ja designia, kuten skandinaavista designia edustavan Granitin.

”Yhtenä teemana High Streetilla ovat kuitenkin myös laadukkaat suomalaiset brändit. Uusin kevään aikana saatu kiinnitys onkin Finlayson, joka sopii erittäin hyvin ajatukseemme tästä kerroksesta.”

Aiemmin kolmanteen kerrokseen on saatu vahvistettua Pentik, toinen vahva kotimainen brändi.

Neljännen kerroksen Little Manhattan on Mall of Triplan kaupunkikulttuuria sykkivä kerros, joka on koko ajan liikkeessä. Aidosti elävä ja aina auki oleva kerros vastaanottaa asemalta tulevat kaupunkilaiset ja tarjoaa kaupunkikulttuuria ja pop up -tapahtumia moneen makuun.

Tässä kerroksessa asiointi hoituu nopeasti ja vaivattomasti. Fonumissa rikkoutunut puhelin saa uuden elämän – Applen tuotteisiin erikoistunut liike hoitaa ripeällä aikataululla niin akkujen vaihdot kuin näyttöjen korjauksetkin. Kukat juhliin ja rakkaille löytyvät kätevästi suoran matkan varrelta Kaivokukasta, ja nälkäisiä ja isoja asiakasmääriä palvelevat ketterät ja suomalaisille tutut Hesburger ja Picnic.

Ja sitten on se ainainen kesä! Se löytyy Mall of Triplan alapuolelle louhitusta metrotunnelista, jonne on saatu vuokralaisiksi Suomen Beach Volley ja Surf House Finland aiemmin varmistuneen, uusimman konseptin mukaisen HopLopin seuraksi. Kesäisten toimijoiden yhteinen konsepti Helsinki Surf Beach tarjoaa vesilautailulajeja ja rantalentistä 26 asteen lämmössä – maan alla ja ympäri vuoden. Tällaista konseptia ei ole ennen Suomessa nähty.

”Tämä on ainutlaatuista. Olemme näiden vuokralaiskiinnitysten myötä jälleen herättäneet kiinnostusta ulkomaita myöten. Haluamme tarjota asiakkaillemme shoppailun lisäksi elämyksiä ja ajanviettomahdollisuuksia. Siksi kutsumme Mall of Triplaa kaupunkikeskukseksi perinteisen kauppakeskuksen sijaan”, Vaarala toteaa.

Lue lisää Mall of Triplan vuokralaisista täältä