{ event: "mainDatalayer", gtm: {uniqueEventId: 1}, business: "Business Premises", pageType: "ReferenceItemPage", site: "YIT.FI", language: "fi", city: "N/A", area: "N/A", subarea: "N/A", project: "N/A" }
  • Tammisairaala
  • 1.7.2021

Louhintatyöt alkavat

Työmaatiedote 2021-26

Käynnissä olevat ja alkavat työt

Kallion louhintatyöt alkavat viikolla 27 (5.7. alkava viikko) valmistelevilla töillä ja koeräjäytyksellä. Louhintatyöt kestävät ainakin vuoden loppuun asti. Louhintatöitä tehdään arkisin klo 7-18 välillä. Räjäytyksistä ilmoitamme kuuluvalla varoitusmerkkiäänellä juuri ennen räjäytystä. Louhintatyön suorittaa Maanrakennusliike Louhintahiekka Oy.

Maanajo jatkuu tiheänä työmaalta. Kuorma-autoliikenne aiheuttaa haittaa eniten Zaidankadun liikenteeseen. Myös suihkuinjektointi ja ankkuriporaukset aiheuttavat melua arkisin klo 7-18 välillä.

Louhintatöiden aiheuttamat muutokset liikennejärjestelyihin

Räjäytystyön aikana joudumme turvallisuussyistä katkaisemaan muutaman minuutin ajaksi Paciuksenkadulta tulevan jalankulkusillan käytön, Paciuksenkadun pyörätien sekä Zaidankadun ja ajotunnelin ajon.

Tarkemmat ohjeet ja opasteet näkyvät maastossa.