Paikalliset sivut:
YIT Group

YIT Toimitilamestari

Uudet toimitilat - miten, mistä ja milloin?

Uusien toimitilojen hankinta voi olla haasteellinen prosessi. Alkuun pääsee parhaiten pohtimalla, miksi toimitilan vaihto on ajankohtaista ja millaiset uudet toimitilat halutaan. Ovatko nykyiset toimitilat liian isot, pienet tai tehottomat? Ovatko ne epäkäytännölliset liiketoiminnan kannalta tai tekniikkansa puolesta riittämättömät? Vastaavatko sijainti ja kulkuyhteydet työntekijöiden ja asiakkaiden tarpeita? Tukeeko toimitila yrityksen brändiä? Millainen on sopiva toimitila juuri minun yritykselleni? 

Kun päätös uusien toimitilojen hankinnasta on tehty, voi matkassa olla vielä monia mutkia. Miten hallita muuttoon liittyviä kuluja? Miten toimitilan vaihto ja muutto sujuu niin, että liiketoiminta häiriintyy mahdollisimman vähän? Entä mitä sopimusta tehtäessä tulee ottaa huomioon?

MITEN YIT AUTTAA TOIMITILANHAKIJAA?

Tarjoamme sinulle aina lisäksi seuraavaa:

  • Oma yhteyshenkilö
  • Layout-suunnittelu
  • Laaja yhteistyökumppaniverkosto

 

Toimitilamestari on tehty sinulle, joka pohdit näitä asioita. 
Sivulta löydät hyödyllistä tietoa toimitilojen hankkimisesta, sopimuksen tekemisestä ja muutosta. Mikäli jokin asia vielä askarruttaa, autamme mielellämme. 

Etsitkö toimitiloja?

  

Yhteydenottolomake

Kuvaile tarpeesi mahdollisimman tarkasti viestikenttään, jotta viestisi ohjautuu oikealle henkilölle. Voit myös lähettää suoraan viestiä osoitteeseen toimitilat@yit.fi.

Sulje
Sulje