Paikalliset sivut:
YIT Group

10 syytä tulla triplaan

Tripla on modernin ajan kulttuurikeskittymä, jossa kauppakeskus ja kaupunkikeskusta yhdistyvät ennen näkemättömällä tavalla. Se on kolmen korttelin kokonaisuus, johon kuuluu kauppakeskus, pysäköintilaitos, joukkoliikenneasema, asuntoja, hotelleja ja toimistoja. Listasimme yhdessä Triplan kaupallisen kehitysjohtajan Pirjo Aallon kanssa kymmenen tärkeintä syytä tulla mukaan Triplaan tekemään kaupan tulevaisuutta.

1. Tripla on täynnä elämää

Mall of Tripla on kaupallinen keskus, josta löytyvät herkulliset makumaailmat, kansainväliset brändit sekä hyvinvoinnin ja viihteen palvelut. Kuluttaja löytää Mall of Triplasta kaiken tarvittavan samasta keskuksesta. Kauppakeskus tavoittaakin useita kohderyhmiä tarjoamalla palveluita jokaiseen makuun ja tarpeeseen. Tulemalla Triplaan olet varmasti asiakkaasi ostoskierroksen kohteena, sillä alueelle tulee yhteensä 250 kauppaa. Tiesitkö, että Triplassa on jo nyt yli 10 000 asukasta ja 23 000 työpaikkaa? Vuoteen 2040 mennessä luvut tulevat kasvamaan arviolta yli kaksinkertaisiksi. Jo nyt 80 000 ihmistä kulkee Triplaan julkisilla liikennevälineillä joka päivä.

”Triplaan mennään, kun halutaan olla siellä, missä tapahtuu. Olipa sitten kesä tai talvi, syysmyrsky tai hiostava helle, Tripla tulee aina olemaan hereillä ja täynnä elämää. Triplasta tulee Helsingin toinen keskusta”, Aalto muistuttaa.

2. Tripla sijaitsee uudenlaisessa kaupunkiympäristössä

Tripla on kolmen korttelin kokonaisuus, jossa kauppakeskus ja kaupunkikeskus yhdistyvät. Mall of Triplalla on Suomen paras kaupallinen sijainti, ja se on joukkoliikenteen, asumisen ja työn tärkeä keskittymä. Läheltä löytyvät Messukeskuksen, Hartwall Areenan, Linnanmäen ja Olympiastadionin tarjoamat elämykset – Triplan omaa tarjontaa unohtamatta. Kauppakeskukseen pääsee helposti ja nopeasti esimerkiksi huvipuistoreissun yhteydessä. Mall of Triplasta on Helsingin keskustaan vain kolmen kilometrin matka, kun taas muut yhtä suuret ostoskeskukset sijaitsevat kantakaupungin ulkopuolella moottoriteiden varrella. Mall of Triplaan tullaankin ostoksille kokonaiskokemuksen, ei pelkän asioinnin perässä.

”Tripla on modernin urbaani keskus, jossa korostuu kauppakeskuksen ja kaupunkikeskuksen yhdistymisen ideologia”, Aalto kertoo.

3. Triplaan on helppo tulla – ja jäädä

Triplaan on helppo löytää ja sinne pääsee helposti sekä junakiskoja että raitiovaunulinjaa pitkin, bussilla hurauttaen tai omalla autolla. Autoille löytyy pysäköintitilaa 700 paikan verran, kun taas pyöräilijöitä palvelevat 3400 pyöräparkkia suihkutiloineen. Lähellä sijaitseva Keskuspuisto puolestaan tarjoaa kauniin kävelyreitin aurinkoisena kesäpäivänä. ¨

Vuonna 2025 Pasilan läpi kulkee arviolta päivittäin yhteensä 130 000 juna-, bussi- ja raitiovaunumatkustajaa. Ahdasta ei silti tule, siitä pitävät päivittäin huolen 900 junaa, 850 bussivuoroa ja 400 ratikka-ajoa. Pasilasta pääsee junalla suoraan myös lentokentälle 20 minuutissa, ja raiteet vievät myös Pietariin. Triplan kaksi hotellia puolestaan kasvattavat Pasilan hotellitarjontaa ja helpottavat kauempaa matkustavien elämystä. Tila ei reissaajilta lopu kesken: hotellihuoneita syntyy Triplaan yhteensä noin 400. Kauppakeskus tavoittaa asiakkaasi, olivat he alueen asukkaita, pitkän matkan kulkijoita tai viikonloppuna viihdykettä etsiviä kaupunkilaisia. ”Triplaan pääsee vaivatta, tulipa sitten läheltä tai pidemmän matkan takaa”, Aalto kertoo.

4. Tripla on ajan tasalla

Tripla on moderni keskus, joka seuraa nykymaailman tuoreimpia ilmiöitä ja yhdistää uudella tavalla esimerkiksi verkkokaupan ja kivijalkaliikkeet. Ruokamaailma seuraa uusimpia trendejä muun muassa katuruokailun parissa ja kulttuuritarjonta tuo uusia tuulahduksia Triplaan jatkuvalla syötöllä. Vanhemmissa ostoskeskuksissa tarjonta keskittyy hypermarketteihin, ruokakauppoihin ja tavaratalopalveluihin. Tripla puolestaan tarjoaa edelläkävijänä modernin ympäristön, joka vetää puoleensa uudenlaisia ostoskokemuksia etsiviä shoppailijoita. Avara arkkitehtuuri takaa, että kaikki Mall of Triplan liiketilat ovat hyvällä paikalla. ”Tripla mahdollistaa uuden teknologian yhdistämällä digitaalisuuden ja kivijalan. Tripla seuraa aikaansa ja on tätä päivää parhaimmillaan”, Aalto pohtii.

5. Triplasta ei lopu ruoka kesken

”Tripla tarjoaa herkkusuille Suomen suurimman ravintolamaailman. Sieltä löytyy myös yli 10 000 neliön verran päivittäistavaraa. Ruokaa on siis paljon tarjolla”, Aalto vinkkaa.

Syksyllä 2019 avautuvassa Mall of Triplassa asiakkaita palvelee viisi erilaista ruokakauppaa eri tarpeisiin: Prisma, K-supermarket, Alepa, K-Market ja Lidl. Lisäksi valikoimaa täydentävät street food -henkisen Market Zoo -alueen lähiruoka- ja erikoisherkkutarjonta.

Ihanat leipomot, Suomen ensimmäinen sisätiloissa toimiva katuruokatori ja laajan valikoiman tarjoava ravintolamaailma takaavat, ettei asiakkaasi kärsi kurnivasta vatsasta kesken kauppareissun. Kahvilat, herkkukaupat ja ruokakaupat houkuttelevat paikalle myös lähistön asukkaita. Ravintolamaailmasta puolestaan löytyy hemmottelua ja herkkuhetkiä arkeen. Hyvä ja laadukas ruoka tavoittaa asiakaskunnan, joka tänä päivänä osaa ja ansaitsee vaatia itselleen parasta tarjontaa.

6. Tripla on täynnä kulttuuria 

Tapahtumat, konsertit ja messut tuovat Triplan alueelle kotimaisia ja ulkomaisia kävijöitä, jotka viihdyttävät asiakkaita erityisesti iltaisin ja viikonloppuisin. Mall of Tripla kiinnostaakin erityisesti kulttuurista, elokuvista ja viihteestä innotuneita kuluttajia. ”Tripla tunnetaan kiinnostavasta, monipuolisesta ja ajankohtaisesta kulttuuritoiminnastaan. Se erottaa Triplan muista kauppakeskuksista”, Aalto painottaa.

7. Tripla on kaikille ja kaikenikäisille

Triplan palvelut tavoittavat kaiken ikäiset ja tyyliset kävijät. Lapsiperheet löytävät paikalle viimeistään vierailtuaan vieressä sijaitsevassa Linnanmäen huvipuistossa. Mall of Triplassa onkin tarjolla paljon tekemistä, joka saa perheen pienimmät innostumaan. Alueelle on rakentumassa myös uusi peruskoulu, jonka vaikutuksesta uusia koululaisia tulee alueelle jopa tuhat. ”Triplasta löytyy taatusti jokaiselle jotakin. Tripla on palveluiltaan, saatavuudeltaan ja elämyksiltään Suomen ykköskohde”, Aalto painottaa.

8. Tripla kehittyy jatkuvasti

Seuraavan kymmenen vuoden aikana Triplaan rakentuu lähes puoli miljoonaa neliömetriä uutta tilaa toimistoista kaupallisiin tiloihin. Vaikka Tripla tuo alueelle paljon ajatonta ja pysyvää toimintaa, on se myös avoin muutoksille. Tripla kehittyy jatkuvasti ympäröivän maailman mukana. Mall of Tripla ei ole koskaan valmis vaan se kehittyy yhteistyössä vuokralaistensa kanssa kaupan alan uusimpia trendejä haistellen. ”Tripla pyrkii kehittymään ja uudistamaan Pasilaa, ja se on sen suuri voimavara”, Aalto kertoo.

9. Triplassa on aina hyvä olla

Triplan iloinen ilmapiiri ja reipas tunnelma piristävät myös sateisina päivinä ja tarjoavat elämysmatkan arjen keskelle. Tripla on täynnä elämää ja iloisia kohtaamisia – siellä asiakkaasi ei joudu sietämään huonoa palvelua.  

”Tripla ­­tulee muuttamaan koko Helsingin kaupungin tunnelman ja kulttuurin. Tripla tarjoaa otollisen ilmapiirin kohtaamisille”, Aalto kertoo.

10. Tripla on trenditietoisen valinta­

Tripla houkuttelee muodin ystäviä esittelemällä parhaat brändit ja trendikkäimmät uutuudet. Mall of Tripla tarjoaa trenditietoiselle kuluttajalle erinomaiset puitteet muodin ja designin shoppailuun. Kattava valikoima kotimaisia ja kansainvälisiä brändejä tuo paikalle myös muodista kiinnostuneita matkailijoita.  ”Meiltä löytyvät yksinkertaisesti parhaat brändit. Tripla on tyylitietoisen kuluttajan valinta”, Aalto sanoo.

Sulje
Lähetetään...