Paikalliset sivut:
YIT Group

Kaupan alan näkemyksiä

kaupan alan näkemyksiä

Mikä tekee kauppakeskuksesta kiinnostavan ja houkuttelevan?

Mitä kaupan digitalisoituminen tarkoittaa tulevaisuuden kauppakeskuksille?

Millaiset palvelut tekevät kauppakeskuksesta aidosti kohtaamispaikan?

Meillä YIT:llä on kattava ymmärrys kaupan alasta ja sen suurimmista kansainvälisistä ja kotimaisista trendeistä, ja kuinka nämä trendit on otettava huomioon toimivia ja asiakaslähtöisiä kauppapaikkoja suunnitellessa. Me olemme kiinnostuneita oppimaan jatkuvasti lisää siitä kuinka rakennetaan entistäkin viihtyisämpiä liiketiloja ja kauppakeskuksia, erityisesti vuokralaisten ja käyttäjien näkökulmista.

Me olemme mukana kehittämässä monia tulevaisuuden kauppakeskuksia niin pääkaupunkiseudulla kuin muuallakin Suomessa. Elämyksellisiä kohtaamisia tulevaisuudessa tarjoava Mall of Triplan kaupunkikeskus ja Vantaan sydämessä sijaitseva Dixin kauppakeskus, jonka toinen vaihe valmistui aiemmin keväällä 2017, ovat muutamia tämän hetkisiä hankkeitamme. 

Julkaisemme Kaupan alan näkemyksiä-sivuillamme mielenkiintoisia juttuja murroksessa olevasta kaupan alasta ja kaupunkikulttuurista. Täältä löytyy myös ajankohtaisia tunnettujen kaupan ja ravintola-alan uranuurtajien sekä trendianalyytikkojen haastatteluja. Kaikki tämän sivun jutut ovat olleet mukana kuukausittain ilmestyneissä YIT:n Kaupan alan näkemyksiä ja Mall of Tripla-uutiskirjeessämme. YIT:n Kaupan alan näkemyksiä-uutiskirje on tilattavissa alla olevasta linkistä. Mall of Triplan uutiskirje on tilattavissa tästä.

lokakuu 2017 mall of triplan uutiskirjejutut

Suomen monipuolisin
hyvinvointipalvelujen tarjonta

Nykyään ihmiset huolehtivat hyvinvoinnistaan entistä kokonaisvaltaisemmin. Mall of Triplaan tuleekin Suomen monipuolisin hyvinvointipalvelujen tarjonta, ja viimeisimpänä joukkoon on liittynyt kuntosaliketju Fitness24Seven. 

Kurkista Triplan työmaalle
vuokralaisten seurassa

Syys-lokakuun vaihteessa Mall of Triplan väki kutsui vuokralaisensa tutustumaan Triplan työmaan edistymiseen. Lähde vuokralaisten mukaan katsomaan, mitä työmaalla tapahtuu.

Mall of Triplan syksy täynnä mielenkiintoisia kansainvälisiä tapahtumia

Tänä syksynä Mall of Triplan tiimi on mukana useissa kansainvälisissä tapahtumissa pienistä opintomatkoista MAPICin kaltaisiin kansainvälisiin messuihin. Katso, missä kaikkialla voit törmätä meidän energiseen tiimiin!

Matkailijan Helsinki,
matkailijan Mall of Tripla

Kun maailma pienenee, myös matkailijoiden määrä kasvaa. Näin Triplassa vastataan kasvavaan kansainväliseen kysyntään. 

 

muut vuoden 2017 uutiskirjejutut

Mihin menet, kotimainen kauppa?

Toivoa on, mutta skarpatakin täytyy – pörssianalyytikko luotasi kanssamme suomalaisen kaupan mahdollisuudet ja sudenkuopat. 

Kukoistavan kauppakeskuksen resepti

Konkurssi vai myyntiennätys? Muuttuvassa maailmassa menestyäkseen kauppakeskuksen on oltava askel kuluttajaa edellä. Näin kansainväliset menestyjät sen tekevät.

Kuuma kohderyhmä: näin milleniaalit kuluttavat

Kivijalka vai verkkokauppa? Vastaus saattaa yllättää – verkko vetää diginatiiveja vähemmän kuin uskot. Uusimman tutkimuksen mukaaan puolet milleniaaleista tekevät ostoksensa kivijalkakaupoissa.

Ympärivuotinen kesä saapuu Suomeen

Mitä saa, kun yhdistää surffauksen, tekoaallon ja rantalentiksen? Ikuisen kesän maan alle, keskelle Pasilaa. Lue Surf Beach Helsingin huikea tarina, haastattelussa Janne Miikkulainen. 

Viisi kerrosta täynnä uusia upeita vuokralaisia   

Kymmeniä uusia toimijoita kevään aikana – jo yli puolet Mall of Triplan 250 liiketilasta on täytetty kiinnostavimmilla kotimaisilla ja kansainvälisillä brändeillä. Vielä ehdit mukaan!

Tripla nousee vauhdilla: 30 metriä takana, 60 edessä

Triplan työmaa ei nuku lomallakaan. Näin työmaa on edennyt kesän aikana.

Pyörien oma parkkihalli Pasilaan – ensimmäisenä Suomessa 

Parkkipaikka 3 500 polkupyörälle, klubi harrastajille… katso, miten baanaverkoston keskipisteessä sijaitseva Mall of Tripla pitää huolta pyöräilijöistä.

Kuumimmat kuluttajatrendit ja mitä tulevaisuuden kuluttaja oikeasti haluaa
Futuristi Elina Hiltunen avaa hiljaiset signaalit ja tulevaisuuden tärkeimmät trendit, joiden avulla puhuttelet muuttuvaa kuluttajaa. 

5 x kesän ykkösmuoti
Värikästä romantiikkaa ja paljon muuta… Nämä trendit kannattaa sisällyttää kesän valikoimiin!

Hei hei, Pasilan asema!
Purkajaiset on juhlittu, ja Pasilan vanhan aseman on aika sulkea ovensa. Lue Pirjo Aallon blogista, miten vanha tekee tilaa uudelle. 

Kauppakeskus Dixin laajennus on nyt auki

Laajentuneessa Tikkurilan Dixissä on nyt yhteensä lähes 40 vetovoimaista liikettä. Kauppakeskuksen laajentuminen toi alueelle lisää erityisesti ravintoloita, mutta myös erikoisliikkeitä sekä 24 tuntia vuorokaudessa avoinna olevan kuntokeskuksen.

Mall of Triplasta aikamatkalle suomalaisen musiikin tähtihetkiin

Syksyn säveliä, festaritunnelmaa, euroviisuhuumaa… Syksyllä 2019 avautuvassa Mall of Triplassa on mahdollista heittäytyä Suomessa ennennäkemättömän kulttuurielämyksen pariin, kun virtuaalinen musiikkimuseo Finnish Music Hall of Fame avaa ovensa.

Mall of Triplan vuosi vauhdissa – monta uutta vuokralaista!

Kuluva vuosi on vasta aluillaan, mutta Mall of Triplassa on ehtinyt jo tapahtua melkoisesti. Tammikuun saldo on monipuolinen kattaus uusia vuokralaisia kauppakeskuksen kaikkiin kerroksiin.

Digitalisaatio on avain asiakkaan tuntemiseen

Kauppa ei elä ilman asiakkaita. Tulevaisuudessa kuluttajan ymmärtäminen ja yksilöllinen huomioiminen on yhä tärkeämpää –  haasteesta selviävät ainoastaan kauppiaat, jotka hyödyntävät digitalisaatiota rohkeasti.

Kaupan kehitysnäkymät keskustoissa ja kauppakeskuksissa

Miltä näyttää kaupan tulevaisuus kaupunkikeskustassa, jos ostaminen siirtyy verkkoon ja ydinkeskustan kivijalkaputiikkien kanssa kuluttajista kilpailevat suuret kauppakeskukset?

Tällainen on tulevaisuuden kauppakeskus

Ostoksilla käynti ei ole enää pelkkää pakollisten päivittäistavaroiden hankkimista kerran viikossa. Nykykuluttajat arvostavat laadukkaita palveluita, hyvää sijaintia ja elämyksellisyyttä. Kauppakeskukseen tullaan usein kiinnostavien kohtaamisten, viihtymisen, yhdessäolon ja kulttuurikokemusten perässä. 

Matkailumyynnin nousu: läpikulkuasemasta luksuslevähdyspaikaksi

Rautatieasemien ympärille nousevat kaupalliset palvelut nostavat tasoaan junamatkustamisen lisääntyessä. Kuinka palvella kiireisiä reissaajia parhaiten, kun asemasta tulee lentokentän kaltainen kauppapaikka?

Mitä kuuluu, kauppakeskus?

Vähittäiskauppa on murroksessa, digitalisaatio jyrää - kuinka käy kauppakeskuksen? Kartoitimme, miten suomalaisilla kauppakeskusmarkkinoilla menee nyt ja millainen on niiden tulevaisuus.

Mall of Triplan ravintolamaailma

Yli sata ravintolaa 30 vuodessa. Kim Heiniö todella tietää, mistä puhuu – ja mitä tekee. Mall of Triplan ravintolamaailman suunnittelussa mukana oleva ravintola-alan yrittäjä Heiniö uskoo, että Triplalla on kaikki edellytykset kasvaa yhdeksi Helsingin elämyksellisimmistä kaupunginosista.

Triplan työmaa

Huimaako jo? Kurkkaa kanssamme Triplan työmaalle

Merenpinnan taso on saavutettu ja perustukset ovat valmiit. Nyt Mall of Triplan työmaalla valmistuu jo tulevan kauppakeskuksen alainen parkkihalli. Lähde kanssamme katsomaan, miltä siellä näyttää.

Julkkikset kertovat – näin minä shoppailen

Millainen on hyvä ostokokemus? Entä mikä saa valitsemaan ostopaikaksi kauppakeskuksen? Neljä suomalaista muoti-, viihde- ja media-alan ammattilaista paljastaa shoppailufilosofiansa ja näkemyksensä kuluttajina.

Mall of Triplan menestyksekäs vuosi

Vuonna 2019 ovensa avaava Mall of Tripla kiinnitti 2016 vuoden aikana merkittäviä vuokralaisia kaikilta toimialoilta ja varmistanut merkittävän rahoituspotin ­– ja lisää on luvassa tänäkin vuonna!

Sulje
Lähetetään...