Paikalliset sivut:
YIT Group

kaupan alan näkemyksiä

Mikä tekee kauppakeskuksesta kiinnostavan ja houkuttelevan?

Mitä kaupan digitalisoituminen tarkoittaa tulevaisuuden kauppakeskuksille?

Millaiset palvelut tekevät kauppakeskuksesta aidosti kohtaamispaikan?

Meillä YIT:llä on kattava ymmärrys kaupan alasta ja sen suurimmista kansainvälisistä ja kotimaisista trendeistä, ja kuinka nämä trendit on otettava huomioon toimivia ja asiakaslähtöisiä kauppapaikkoja suunnitellessa. Me olemme kiinnostuneita oppimaan jatkuvasti lisää siitä kuinka rakennetaan entistäkin viihtyisämpiä liiketiloja ja kauppakeskuksia, erityisesti vuokralaisten ja käyttäjien näkökulmista.

Me olemme mukana kehittämässä monia tulevaisuuden kauppakeskuksia niin pääkaupunkiseudulla kuin muuallakin Suomessa. Elämyksellisiä kohtaamisia tulevaisuudessa tarjoava Mall of Triplan kaupunkikeskus, Vantaan sydämessä sijaitseva Dixin kauppakeskus ja Pohjanmaan kiinnostavin uusi kauppakeskus Lakeuden Ankkuri ovat muutamia tämän hetkisiä hankkeitamme. 

Julkaisemme Kaupan alan näkemyksiä-sivuillamme mielenkiintoisia juttuja murroksessa olevasta kaupan alasta ja kaupunkikulttuurista. Täältä löytyy myös ajankohtaisia tunnettujen kaupan ja ravintola-alan uranuurtajien sekä trendianalyytikkojen haastatteluja. Kaikki tämän sivun jutut ovat olleet mukana kuukausittain ilmestyneissä uutiskirjeessämme. Jos et jo ole uutiskirjeen tilaajalistallamme, voit tilata sen alta.

Lakeuden Ankkuri tuo uutta sykettä Seinäjoelle

YIT:n kehittämä kauppakeskus Lakeuden Ankkuri tuo ennennäkemättömän valikoiman elämyksiä ja palveluita Etelä-Pohjanmaan ytimeen. Vuonna 2019 Seinäjoelle valmistuu alueen valovoimaisin ja monipuolisin kauppakeskus, joka tuo kaikki tarvittavat palvelut helposti saataville. Moderni tapahtumakeskus palvelee kaikkia ikäryhmiä, ja mainion sijainnin vuoksi sinne on helppo saapua niin läheltä kuin kaukaa.

Mall of Triplan vuosi vauhdissa – monta uutta vuokralaista!

Kuluva vuosi on vasta aluillaan, mutta Mall of Triplassa on ehtinyt jo tapahtua melkoisesti. Tammikuun saldo on monipuolinen kattaus uusia vuokralaisia kauppakeskuksen kaikkiin kerroksiin.

Kaupan kehitysnäkymät keskustoissa ja kauppakeskuksissa

Miltä näyttää kaupan tulevaisuus kaupunkikeskustassa, jos ostaminen siirtyy verkkoon ja ydinkeskustan kivijalkaputiikkien kanssa kuluttajista kilpailevat suuret kauppakeskukset?

Tällainen on tulevaisuuden kauppakeskus

Ostoksilla käynti ei ole enää pelkkää pakollisten päivittäistavaroiden hankkimista kerran viikossa. Nykykuluttajat arvostavat laadukkaita palveluita, hyvää sijaintia ja elämyksellisyyttä. Kauppakeskukseen tullaan usein kiinnostavien kohtaamisten, viihtymisen, yhdessäolon ja kulttuurikokemusten perässä. 

Mitä kuuluu, kauppakeskus?

Vähittäiskauppa on murroksessa, digitalisaatio jyrää - kuinka käy kauppakeskuksen? Kartoitimme, miten suomalaisilla kauppakeskusmarkkinoilla menee nyt ja millainen on niiden tulevaisuus.

Mall of Triplan ravintolamaailma

Yli sata ravintolaa 30 vuodessa. Kim Heiniö todella tietää, mistä puhuu – ja mitä tekee. Mall of Triplan ravintolamaailman suunnittelussa mukana oleva ravintola-alan yrittäjä Heiniö uskoo, että Triplalla on kaikki edellytykset kasvaa yhdeksi Helsingin elämyksellisimmistä kaupunginosista.

Julkkikset kertovat – näin minä shoppailen

Millainen on hyvä ostokokemus? Entä mikä saa valitsemaan ostopaikaksi kauppakeskuksen? Neljä suomalaista muoti-, viihde- ja media-alan ammattilaista paljastaa shoppailufilosofiansa ja näkemyksensä kuluttajina.

Mall of Triplan menestyksekäs vuosi

Vuonna 2019 ovensa avaava Mall of Tripla kiinnitti 2016 vuoden aikana merkittäviä vuokralaisia kaikilta toimialoilta ja varmistanut merkittävän rahoituspotin ­– ja lisää on luvassa tänäkin vuonna!

Sulje